Buray Sahiden Şarkı Sözleri

Adını albümden alan ve en merak edilen Buray şarkısı "Sahiden" adeta buray'ın tüm müzik hünerlerini konuşturduğu bir yapım olmuş. 13 şarkının yer aldığı bu albümde herkesin sevdiği en iyi ilk 5 şarkıdan biri olan sahiden, siz sozlerisozu.net takipçilerimizle paylaşmayı uygun gördüğümüz bir parça ve dinlerken gerçek anlamda mutlu oluyorsunuz. Buray sahiden şarkı sözlerini okuduktan sonra birkaç cümleyle duygularınızı anlatan bir yorum yapabilir misiniz?
buray sahiden şarkı sözleri
buray sahiden şarkı sözü

Buray Sahiden Dinle

Buray Sahiden Sözleri

Sahiden Sevmemiş Beni Meğerse
Bilmeden Geçmişim Hayatından
Bir Iz Bırakmadan, Bir Söz Bırakmadan

Sahiden Doğruymuş Söylenenler De
Bir Defa Çıkmamış Adım Ağzından
Sahiden Bi Hiçmişim Nazarında
Öylesine Geçmiş Zaman

Bu Gece Tutmayın Ateşi
Yanacak Biraz Daha
Biraz Daha Cehennem Olsun Hayat
Kurtulurum Sabaha

Bu Gece Tutmayın Beni
Denizlere Yakarım Belki
Ağlarım Haykıra Haykıra
Gönderirim Sulara

Bu Gece Tutmayın Beni
Gözlerimde Kanlar Olsun
Hiç Kimse Silmesin Göz Yaşımı
Bana Ders Olsun

Bu Gece Acısın Canım
Bir Daha Acımasın
Bunu Bana Yaşatan
Her Gece Böyle Kahrolsun

Bi Daha Mümkün Değil Sevda
Gölgesi Geçmesin Yanımdan

Yorumlar

  1. Daha ÖTesi yok sözlere bakarmısınız.MUAZZAM. Teşekkürler buray bize böyle bir eser bıraktığın için.teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri