Buray Sen Hala Sokağımda Şarkı Sözleri

Birçoğumuzun çilek kokusu dizisinden tanıdığımız Buray "Sen Hala Sokağımda" adını verdiği şarkısı sahiden albümü dahilinde çıkış yaptı. Radyolarda dahi duymaya başladığımız sen hala sokağımda parçasını dinlemenizi ve sözünü okumanızı tavsiye ediyoruz. Sitemizde aynı anda hem klibini hem de sen hala sokağımda şarkı sözlerini bulabilir ve okuyabilirsiniz. Tek ricamız bu güzel parçayı arkadaşlarınızla paylaşmanız olacaktır, sevgiyle kalın.
buray sen hala sokağımda şarkı sözleri
buray sen hala sokağımda şarkı sözü

Buray Sen Hala Sokağımda Dinle


Buray Sen Hala Sokağımda Sözleri

İçimde Aşk Kaldı
Hüzünle Yaşlandım
Bana Dönme Ihtimaline
Telaşlandım

Gözümde Yaş Kaldı
Kederle Dolaştım
Beni Sevme Ihtimaline
Fenalaştım

Biraz Alacalı Gece
Karanlığa Bürünmece
Yastığa Gömülmece
Oynuyorum

Biraz Alacalı Başım
Karanlıklar Arkadaşım
Sarılmışım Hayaline
Ağlıyorum

Sen Hala Sokağımda
Uzanıp Yatağımda
Gönlümün Batağında
Saplanıp Kaldın

Sen Hala Sokağımda
Uzanıp Yatağımda
Benim En Uzağımda
Hem Yanımdasın

Hani Derler Bekle Bekle
Bir Gün Yok Olur Içinden
Acıları Ekle, Ekle
Belki Devrilirim Üstten

Korkarım Olmuyor Sen Yokken
Her Şeyinle Gel Yeniden
Ya Da Git Evimden

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri