Buray Seni Sevmiyorum Artık Şarkı Sözleri

Buray Sahiden adlı albümünün 2.şarkısı "Seni Sevmiyorum Artık" ile sitemizdeki yerini aldı. Aşk mı lazım parçası yayınlanalı henüz birkaç gün olsa da seni sevmiyorum artık şarkısı adeta öncekini gölgede bıraktı. Buray'ın sahiden adını verdiği 2016 albümü ayrıca iTunes üzerinden erişilebilir durumdadır. Dilerseniz buray seni sevmiyorum artık şarkı sözlerini okuyup klibini izleyebilirsiniz. Bu güzel şarkıyla ilgili yorumlarınızı öğrenebilir miyiz?
buray seni sevmiyorum artık şarkı sözleri
buray seni sevmiyorum artık şarkı sözü

Buray Seni Sevmiyorum Artık Dinle


Buray Seni Sevmiyorum Artık Sözleri

Seni Sevmiyorum Artık
Yalana Dolana Battık
Ele Nispet Gülüşler
Günü Dolmuş Vaatler
Bana Uymaz Git Yazık

Ben Yokluklardan
Tüm Zorluklardan
Dipsiz Yalnızlıktan
Kıvranıp Dururken

Sen Sessiz Kaldın
Mehtabı Hiçe Saydın
Gün Ortası Güneşlere
Hasret Bıraktın

Yok Kal Deme Bana
Boşuna Yalvarışlar
Canıma Dokunmuyor
Ne Söylesen Zaten

Hiç Gözüme Bakma
Yaramaz Çırpınışlar
Şimdiye Kadar Söylemekte
Geç Kaldım Aslen

Yorumlar

  1. Çok güzel bir şarkı. Ağzına, yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. iyi-bi-şarkı-çok-canıma-yatıyo-seni-sevmiyorum-artık-demesi...

    YanıtlaSil
  3. EBRAR Ayrıldıktan sonra herkesin kullandıkları sözler her erkeğin ve bayanın

    YanıtlaSil
  4. Ayrıldıktan sonra herkesin kullandıkları sözler her erkeğin ve bayanın

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri