Burcu Güneş Ağır Yaralı Şarkı Sözleri

Burcu Güneş & Enbe Orkestrası ortak projesi "Ağır Yaralı" şarkısının 3 gün kadar önce teaser'ı bugün ise resmi klibi çıktı. DMC etiketiyle henüz yayınlanan ağır yaralı şarkısını siz takipçilerimizle her zaman olduğu gibi ilk olarak paylaşıyoruz. Sözleri Ahmet Selçuk İlkana ait olan ağır yaralı parçasının düzenlemesini Sezgin Gezgin yapmış. İlk gün 30 bin dinlenmeyle iyi bir hit elde eden şarkının gelecek günlerde radyolarda çalmaya başlamasıyla herkes tarafından dinleneceğini tahmin ediyoruz. Aşağıya ağır yaralı şarkı sözlerini ve klibini koyuyoruz ve sizlerden bu şarkı için yorum rica ediyoruz. Bol müzikli günler dileriz.
burcu güneş ağır yaralı şarkı sözleri
burcu güneş ağır yaralı şarkı sözü

Burcu Güneş Ağır Yaralı Dinle

Burcu Güneş Ağır Yaralı Sözleri

Beni Ta Kalbimden Vurdu Gidişin
Aklımdan Çıkmıyor Veda Edişin...

Bütün Duygularım
Bütün Anılarım
Bütün Yarınlarım
Ağır Yaralı

Sen Başka Sevgilerde Beni Buluyor Musun?
İsmin Hala Dilimde
Söyle Duymuyor Musun?
Sen Başka Kollarda Rahat Uyuyor Musun?

Ben Başka Yollarda Öldüm Görüyor Musun?
Beni Ta Kalbimden Vurdu Gidişin
Aklımdan Çıkmıyor Veda Edişin

Bütün Duygularım
Bütün Anılarım
Bütün Yarınlarım
Ağır Yaralı...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri