Feride Hilal Akın İntihaşk Şarkı Sözleri

Sözleri Onurcan Özcan'A ait olan "İntihaşk" şarkısını geçtiğimiz günlerde Feride Hilal Akın yorumladı. 170 bin dinlenme sayısına kısa sürede ulaşan ve birçok enfes şarkıyı kendi tarzıyla yorumlayan Feride Hilal Akın, tüm Türkiye'ye kendini bilir mi isimli parçasıyla tanıtmıştı. 12 Kasımda yayınlanmış olan feride hilal akın intihaşk şarkı sözlerini sizler için şarkıyı dinleyip çıkardık. Beğeneceğinizi ümit ederek olumlu-olumsuz yorumlarınızı merakla bekliyoruz. Son olarak yazının biraz daha aşağısında bulunan benzer şarkılar kısmından feride hilal akın'ın diğer şarkılarına sözleriye birlikte erişebilirsiniz.
feride hilal akın intihaşk şarkı sözleri
feride hilal akın intihaşk şarkı sözü


Feride Hilal Akın İntihaşk Dinle


Feride Hilal Akın İntihaşk Sözleri

Yarın Olmaz Bugün
Yarım Olmaz Bütün
Benim Ol Bu Gece

Yazı Görse Gözüm
Kışı Unutmaz Özüm
Bitmez Bu Gece

Ötesi Mi Var?
Yalnızlığı Yalnız
Seninle Aldattım
Kıskandı Yıldızlar

Aşka Inanmayanlara
Seni Anlattım, Karardı Ay...

Bırakın Beni Kendim Giderim
Alıştım Artık Yalnızlığa
Bildiğin Gibi Değilim
Sildiğin Gibiyim Hala

Seni Sevmek Intihar Da
Sevmemek Ihtimal Bile Değil
Aşk Elbisesi En Güzel
Sende Duruyor Ama Ne Acı
Terzin Ben Değilim..

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri