Gülin Dönmez Efsun Şarkı Sözleri

Netd kanalında bugün yayınlanan Gülün Dönmez'in "Efsun" adını verdiği şarkısının 2 gün kadar önce teaser yani tanıtım klibi çıkmıştı. Gelen olumlu tepkiler sonrasında resmi olarak ilk defa bugün DMC etiketiyle yayınlanan Efsun parçasını Gülin Dönmez takipçileriyle buluşturdu. Single bir çalışma olan gülin dönmez efsun şarkı sözlerini de klibiyle birlikte ekliyoruz. Son olarak bu şarkının sözlerini Aysel Enez yazmıştır, bilginiz olsun.
gülin dönmez efsun şarkı sözleri
gülin dönmez efsun şarkı sözü

Gülin Dönmez Efsun Dinle

Gülin Dönmez Efsun Şarkı Sözleri

Kaş Razinde Efsun Okunuyor
Ürperdim Korktum
Ateşi Ateşle Söndürmeye Çalışırken
Anladım Azmin Hokkası Derin

Kaçma Kaçma Isyan Bayraklığı Herkes
Durma Ağla Azmin Hokkası Derin
Gerçek Bu Gerçek Azmin Hokkası Derin
Gerçek Bu Gerçek Aşkın Tadı Acı

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri