Kalben Doya Doya Şarkı Sözleri

Haydi Söyle, Sadece ve Saçlar şarkılarıyla tüm Türkiye'de ilgi gören ve herkesin severek dinlediği Kalben yeni şarkısı "Doya Doya" ile müzik marketler başta olmak üzere birçok platform üzerinden satışa sunuldu. Aynı zamanda klip çekilen Kalben doya doya şarkı sözlerini ve resmi klibini yazının altından paylaşıyoruz. Bu şarkıyı beğendiyseniz duygularınızı anlatan yorumlarınızla bu yazıyı süsleyebilirsiniz.
kalben doya doya şarkı sözleri
kalben doya doya şarkı sözü

Kalben Doya Doya Dinle

Kalben Doya Doya Sözleri

70 Kilo Derdim Var Anne Bana Simit Al
Neden Burda Değilsin
Rahat Bir Yerde Misin?

70 Kilo Derdim Var Baba Bana Kavun Al
Kavunu Da Hiç Sevmem
Sen Bunu Bilir Misin?

Dinlemiyor Insanlar
Bence Anlatamadım
Derinimde Yaram Var
Bence Saklayamadım

Üleşiyor Şeytanlar Nehirleri Içimde
Hoşt Köpekler Deyip De
Kafayı Dağıtamadım

Ah Güvercinim, Beyaz Eşim
Tek Dişim...
Sevemiyormuş Meğer, Katı Kalbim

Doya Doya, Ah Seviştiğim
Sevildiğim,Yenildiğim
Değemiyormuş Meğer Taş Ellerim
Doya Doya...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri