Özgün Kızıldağ Ünlem Şarkı Sözleri

Özgün Kızıldağ'ın bir günde 159 bin dinlenen "Ünlem" şarkısı netd kanalında 28 kasım tarihi itibariyle yerini aldı. Klip çalışmalarının ardından vakit kaybedilmeden sevenleriyle buluşan ünlem şarkısını ilk olarak biz de şimdi dinledik ve çok sevdik. DGL & DMC etiketiyle yayına alınan özgün kızıldağ ünlem şarkı sözlerini okuduktan sonra bu şarkıya güzel bir yorum yaparsanız seviniriz. Ayrıca bu bir albüm şarkısı olmadığı için single olarak çıkışını yapan Özgün Kızıldağ'ı destekliyoruz.
özgün kızıldağ ünlem şarkı sözleri
özgün kızıldağ ünlem şarkı sözü

Özgün Kızıldağ Ünlem Dinle

Özgün Kızıldağ Ünlem Sözleri

Gözlerim gözler gözlerini ah
Dünyalar bir sen bir yana
İçimdeki duygulara tercüman arıyorum
İfade etmek çok zor aşkımı sana

Hadi, de ki ben anlatamadım halimi
Sen neden anlamıyorsun?
Çok özlüyorum ben nazlı yarimi
Diyorum, inanmıyorsun

Bıraktım sana her şeyi bu aşkın kaderini
Döner misin bilemem ben yaşarım hayalini
Kafamda onca soru İşaretlerin yerine

Bir ünlem koysana aşka..
Önemini anlatalım,
 İnelim derine
Diyelim ki bu aşk bambaşka!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri