Selcan Asyalı Seni Severdim Şarkı Sözleri

MüzikPlay kanalından görüp sitemize eklediğimiz Selcan Asyalı'nın "Seni Severdim" isimli şarkısı 22 kasım 2016 tarihinde yayınlanmış ve 225 bin dinlenme sayısını devirmiştir. Helal Et isimli albümü dahilinde çıkarmış olduğu seni severdim şarkısı Avrupa Müzik etiketiyle yayınlanmıştır ve kısa sürede büyük bir başarı elde etmiştir. Kendisinin sesi ton olarak kulağa oldukça hoş geliyor ve bunun yanında birçok kişi selcan asyalı seni severdim şarkı sözlerini de beğendiği için uzunca bir süre dillerden düşmeyecektir.
selcan asyalı seni severdim şarkı sözleri
selcan asyalı seni severdim şarkı sözü

Selcan Asyalı Seni Severdim Dinle

Selcan Asyalı Seni Severdim Sözleri

Seni Severdim Bilirsin Her Şeyinle
Şimdi Hiç Eser Yok Küçüldün Gözümde

İkimizi De Yaktın Dağıttın Bir Hevesle
Sonrası Da Malum Hep Aynı Hikaye

Dillere Düştü Kalbinin Sefaleti
Nerede Kaldı Şimdi Aşkımızın Asaleti

Cahil Olsam Şeytana Uydurur Inan
Allah'tan Durduruyor Vicdanımın Sesi

İnsafsız Zalim Hesapta Narin
Özünde Hain Gör Ne Varsa Halin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri