Sinan Özen Bazen Şarkı Sözleri

Bugün paylaştığımız diğer bir şarkı "Bazen" ise Sinan Özen'in Sana Bir Şey Olmasın albümünün ilk klip çekilen şarkısıdır. 2016 albümü için hayranlarından sürekli ne zaman çıkacağı yönünde yorum olan sanatçı, en sonunda iTunes de dahil olmak üzere tüm platformlarda yerini aldı. Sinan Özen bazen şarkı sözlerini okumak ve klibini izlemek isterseniz aşağıdan erişebilirsiniz. Bu şarkı şuan için 50 bin dinlenmeye 1 haftada ulaştı ancak tahmini olarak 5 milyon dinleneceğini temenni ediyoruz.
sinan özen bazen şarkı sözleri
sinan özen bazen şarkı sözü

Sinan Özen Bazen Dinle

Sinan Özen Bazen Sözleri

O Gitti Gideli Ben Ben Değilim
Neden Böyle
Ağlamayı Da, Özlemeyi De
Unutturdu...

O Gitti Sanki Ben Insan Değilim
Neden Böyle
Sevmesini De Gülmesini De
Unutmadım...

Bi Gün Çalsa Kapımı
Olmadı Ansa Adımı
Kulaklarım Çınlasa
Kandırabilsem Acımı (2x)

Bazen Olur Ya
Seni Bulur Ya
Günler Aylar Geçse De
Gitmez Kalır Ya...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri