Adem Gümüşkaya Umrumda Olur Mu Şarkı Sözleri

Adem Gümüşkaya'nın emre grafson etiketiyle yayınladığı single şarkısı "Umrumda olur mu" netd kanalında 1 günde 126 bin dinlenmeye ulaştı. Kış Masalı, Emanet, Şansımız döndü gibi şarkılarla türk müzik dünyasında isim yapmış olan adem gümüşkaya bu şarkısıyla da uzun bir süre dikkat çekecek gibi görünüyor. 8 Aralık 2016 tarihinde yayınlanan bu şarkının klibi biraz düşük bütçeli olsa da umrumda olur mu şarkı sözlerinin kaliteli olduğundan bu eksik kapatılmış. Eğer adem gümüşkaya'yı seviyor ve şarkılarını dinleyip sözlerini merak ediyorsanız sitemizde arama yaparak diğer şarkılarını bulabilirsiniz.
adem gümüşkaya umrumda olur mu şarkı sözleri
adem gümüşkaya umrumda olur mu şarkı sözü

Adem Gümüşkaya Umrumda Olur Mu Dinle

Adem Gümüşkaya Umrumda Olur Mu Sözleri

Kavga dövüş bize göre miydi sevgilim?
Kırdın da ne oldu sanki?
Maksadını çözemeden yoruldum, bittim
Kalsaydın ölür müydün ki ?

Sana neler harcadı kalbim
Delisin ya anlamadın ki...
Sır misali yok olup gittin
El olsan çekilmez derdin

Ağlamam acelem yok ki
Zor olana hazirim şimdi
Teselli bulur ya elbet
Bak nasıl unutur kalbim

(2x)
Al aşkını görmesin gözüm istemem ben
Seven adam kaybolur mu ?
Sensiz gecelerde günümü gün ederim ki ben
Dönme umurumda olur mu?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri