Bahadır Sağlam Sınırımız Gökyüzü Şarkı Sözleri

Bahadır Sağlam'ın 16 Aralık 2016'da klip çekimleri biten "Sınırımız Gökyüzü" şarkısı netd kanalında yerini aldı. Seyhan müzik etiketi ile aynı zamanda müzik marketlerde boy göstermeye başlayan bahadır sağlam, bu şarkısını single olarak çıkardı. Aynı şekilde söz ve müziği kendisine ait olduğundan bu şarkıya büyük emek verdiğini söylememiz yanlış olmayacaktır. Önce gidiyor gibiyim, sonra kır papatyası 13 ocak 2016'da ilse Zor Geliyor ile büyük başarı yakalayan bahadır sağlam sınırımız gökyüzü şarkı sözlerini paylaşmamıza değecek kalitede bir parça yapmış.
bahadır sağlam sınırımız gökyüzü şarkı sözleri
bahadır sağlam sınırımız gökyüzü şarkı sözü

Bahadır Sağlam Sınırımız Gökyüzü Dinle

Bahadır Sağlam Sınırımız Gökyüzü Sözleri

Yüreğine sor beni başka yerde arama
İnan oradayım en kuytuda
Gözlerine sor beni yanılmazlar asla
Gördüğün yerde sarıl bana

Yokluğuna alıştım dediğim kaç yıl oldu
Hala neden takvimler tutuyorum
Sende her şey aynı mı hiç bana ağladın mı?
Yoksa bunu bir ben mi yaşıyorum

Dizlerine dağılsam yine kirpiklerinden
Köprüler kursam kör aşıklara
Sınırımız gökyüzü ben böyle sevdikçe
Şarkılar susmaz dudaklarımda

Yüreğine sor beni başka yerde arama
İnan oradayım en kuytuda
Gözlerine sor beni yanılmazlar asla
Gördüğün yerde sarıl bana

Ellerine sor beni bensizlikten korkma
Bak buradayım avuçlarında
Gözyaşına sor beni Içinden ağlama
Gördüğün yerde sarıl bana...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri