Bilge Nihan - Bahadır Tatlıöz Net Şarkı Sözleri

Bilge Nihan ve Bahadır Tatlıöz GNL etiketi ile yayınladıkları "Net" isimli şarkısıyla netd kanalında yerlerini aldılar. Tekli yani single çalışma olarak çıkan bu parçanın klibindeki mekan daha önce murat dalkılıç leyla şarkısında da kullanılmıştı. Mekan aşina olduğundan şarkıya da kısa sürede ısındık ve bilge nihan feat. bahadır tatlıöz net şarkı sözlerini klibiyle birlikte sitemizde paylaştık. Bugün çıkmasına rağmen 10 saat gibi bir sürede 36 bin dinlenmeye ulaştı ve 10 milyona 1 haftada ulaşacak gibi görünüyor. İyi dinlemeler dileriz.
bilge nihan - bahadır tatlıöz net şarkı sözleri
bilge nihan - bahadır tatlıöz net şarkı sözü

Bilge Nihan - Bahadır Tatlıöz Net Dinle

Bilge Nihan - Bahadır Tatlıöz Net Şarkı Sözleri

Olur Olmaz Hayallerin
Üstüne Sislenmiş Bir Perde Örttü Sevgimizin
Bak Yanık Yanık Çığlıklarımü
Duyulmaz Oldu Sanki Dilsizim

Belki Çoktan Kaybettim Sendeki Beni 
Ben De Vazgeçtim
Top Sende, Ne Istersen 
Oh Istiyorsan Git

Benim Kadar Seni Çeken Olursa Baş Tacı Et
Çaldığın Yılları Hibe Ettim Ben De Net
Hayat Bu Belli Mi Olur Pişman Olur Da Dönersen
Vay Vay Ki Ne Vay Haline!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri