Flört Ağlamak Yok Şarkı Sözleri

Rasta Baba, Cemiyette Pişiyoruz gibi şarkıları ile saygın bir dinleyici kitlesi yakalayan Flört, yeni albümünden "Ağlamak Yok" şarkısına klip çekti. Geçtiğimiz aylarda aşk böyleymiş meğer şarkısını kliplendirmiş ve klipte kadın dansçı oynatılmasından dolayı flört tarihindeki en büyük skandal gerçekleşmişti. Herkes yapılan işe odaklanmaksızın sırf klipte kadın dansşçı yer alıyor diye flört'ü acımasızca eleştirmişti. Flört ağlamak yok şarkısı ise tam anlamıyla sade ve narin olmuş, kendilerini yıllardır dinliyoruz. Türkiye'nin en underrated gruplarından flört ağlamak yok şarkı sözlerini de sitemizde paylaşıyor ve bununla gurur duyuyoruz.
,
flört ağlamak yok şarkı sözleri
flört ağlamak yok şarkı sözü

Flört Ağlamak Yok Dinle

Flört Ağlamak Yok Sözleri

Gizledim Umutları, Bıraktım Başka Bir Bahara
Durgun, Telaşsız Yüzdüm Serin Sularda
Bekledim, Çok Özledim, Aradım Gözlerim Ufukta
Bilirsin Nasıl Da Mutluydum Senin Koynunda

Bazen Kaybolurum
Bazen Seni Bulurum Yanımda
Bazen Hapsolurum
Bazen Kafesinden Kaçan Bir Kuşum

Artık Ağlamak Yok
Geçen Günlere Darılmak Yok
Artık Ağlamak Yok
Tatlı Düşlerden Uyanmak Yok

Kırmışız Kırılmış, Gelmişiz Yolun Sonuna
Bittiği Yerden Açılmış Yeni Bir Sayfa
Uçsuz Bucaksız, Tarifsiz Içimde Bu Dalga
Büyümüş, Alıp Götürmüş Önünde Ne Varsa

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri