Gökhan Keser Beni Özledin Mi Şarkı Sözleri

Gökhan Keser bu yılın son şarkısı "Beni Özledin Mi" ile netd kanalında yerini aldı. 2016 single şarkı olarak çıkardığı beni özledin mi parçası için önce 32 saniyelik teaser, ardından şarkının full versiyonu çıktı. DMC etiketi adı altında 19 aralık 2016 tarihinde Spotify, iTunes gibi birçok platformda yerini alan gökhan keser beni özledin mi şarkı sözleriyle birlikte sitemizde sizler için paylaşmamız gerektiğini düşündük. Bu parça hit olur mu yoksa kısa sürede unutulan parçalara bir yenisi daha mı eklenir, yorumlarınızı bekliyoruz.
gökhan keser beni özledin mi şarkı sözleri
gökhan keser beni özledin mi şarkı sözü

Gökhan Keser Beni Özledin Mi Dinle


Gökhan Keser Beni Özledin Mi Sözleri

Baktım Ki Son Günlerde
Beni Hiç Takmıyorsun
Arayıp Sormuyor
Mesaj Da Atmıyor

Yüzüme Bakmıyorsun
Belli Ki Son Günlerde
Halini Görmüyorsun
Seni Çok Özledim Arayacağım
Sevgilim Dedin De Dönmüyorsun

Beni Özledin Mi Din Mi Din Mi Söyle
Hadi Özledin Mi Din Mi Din Mi Söyle
Kime Sarılıyorsun?
Kim Yatıyor Göğsünde?
Tahttan Indirildik Mi?
Kim Oturuyor Yerimde?

Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. din mi din mi değil :) "di mi di mi" olacak yani yalan da olsa öyle saniym, duymak istediğimi söyle! di mi di mi :)) gibi...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri