Halil Sezai Unutmak İstiyorum Şarkı Sözleri

Halil Sezai, Ahmet Selçuk İlhan'ın 2016 albümündei "Unutmak İstiyorum" şarksıını seslendirerek güzel bir projeye geçtiğimiz günlerde imzasını attı. Resmi olarak henüz çıkmayan ancak 40.yıl unutulmayan isiml albümdeki öne çıkan parçalardan olan unutmak istiyorum şarkısını sizlerle paylaşmak istedik. Dinlemeye değer olan halil sezai unutmak istiyorum şarkı sözlerini de aşağıda bulabilir ve okuyabilirsiniz. Bu albümdeki en sevdiğiniz şarkı hangisi acaba?
halil sezai unutmak istiyorum şarkı sözleri
halil sezai unutmak istiyorum şarkı sözü

Halil Sezai Unutmak İstiyorum Dinle

Halil Sezai Unutmak İstiyorum Sözleri

Bana onu sormayın unutmak İstiyorum
Artık hatırlatmayın unutmak İstiyorum

Kalbimi kanatmayın dünyamı karartmayın
Onu hatırlatmayın unutmak İstiyorum

Aşkı beni yaksa da umutlarım solsa da
Unutmak zor olsa da unutmak İstiyorum

Bu aşk bitti sonunda gitti kendi yolunda
Onu ömür boyunca unutmak İstiyorum

Ona ait ne varsa Içimde paramparça
Mazimi sayfa sayfa unutmak İstiyorum

Yorumlar

  1. Ahmet Selçuk bunu da kendine mal etti ya helal olsun diyecek laf yok.Bu da mahvetmiş şarkıyı

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri