Hasan Yıldırım Bir Adam Ağlıyor Şarkı Sözleri

Hasan Yıldırım, Rms Müzik etiketiyle 2016 albümünü sevenleriyle buluşturdu ve albümün çıkış parçası "Bir Adam Ağlıyor" sizler için sitemizdeki yerini aldı. Albümünün de adının bu şarkıyla aynı olduğu için ilk olarak bu parçaya klip çekilmesi bizleri şaşırtmadı. Sözlerini Farih İlker Çaybaş'ın yazdığı, hasan yıldırım bir adam ağlıyor şarkı sözlerini alt bölümden okuyabilir ve klibini izleyebilirsiniz. Hasan Yıldırım özellikle 2009 yılında çıkardığı Haberin Var Mı şarkısıyla adından söz ettirmişti ve yeniden onu sahnede görmek bizleri mutlu etti.
hasan yıldırım bir adam ağlıyor şarkı sözleri
hasan yıldırım bir adam ağlıyor şarkı sözü

Hasan Yıldırım Bir Adam Ağlıyor Dinle

Hasan Yıldırım Bir Adam Ağlıyor Sözleri

(2x)
Beni bu hallere dilden dillere
Koyup gitme ne olur yabancı ellere

Bir adam ağlıyor İsyan hep kadere
Yangın olmuş sevdam söndürtme ellere
Bir adam ağlıyor İsyan hep kadere
Yangın olmuş sevdam düştüm bu hallere

Her yağmur sesinde titriyor Içim
Bomboş sokaklarda çikmiyor sesim

(2x)
Beni bu şehirde biraktiğin bir yer
Haykiriyor yürek çikmiyor sesim
Her yağmur sesinde titriyor Içim

Bomboş sokaklarda çikmiyor sesim
Beni bu şehirde biraktiğin bir yer
Haykiriyor yürek çikmiyor sesim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri