Linet Hatıram Olsun Şarkı Sözleri

Kaderimin Oyunu, Akıllı Ol gibi şarkılarıyla adeta kült hale gelmiş ve günümüzde hala müzik yapan efsane isimlerden olan Linet "Hatıram Olsun" şarkısını kliplendirdi. Bugün yani 5 aralık 2016 tarihinde yayınlanan şarkı şimdilik dinlenme sayısı düşük olsa da giderek artacağını ön görüyoruz. Linet hatıram olsun şarkı sözlerini okumak için aşağıya inebilir ve ek olarak klibini izleyebilirsiniz. Sizce bu şarkı Linet'in verdiği o eski havayı yansıtıyor mu?
linet hatıram olsun şarkı sözleri

Linet Hatıram Olsun Dinle

Linet Hatıram Olsun Sözleri


İnan Şi̇i̇r Gözlüm 
İnan Gönül Sözlüm 
Sensi̇z Bi̇r Dünyayi 
Yaşamam Yaşamam Yaşayamam 

Elin Elleri̇mde 
Gözün Gözlerimde 
Bi̇l Ki̇ Yüreği̇mde 
Sicacik Sicacik Bi̇r Sevgi̇n Var 

Sende Hatiralar Var 
Sende Mutluluklar Var 
Sana Si̇tem Etti̇ysem 
Si̇tem Sevgi̇den Doğar 

Ben Sende Yaşadim 
Seni̇nle Tattim Böyle Bir Aşki 
Al Hatiram Olsun Armağan Olsun Sana Bu Şarki 
Çal Benim İçi̇n Çal Bu Aşk İçi̇n Çal Bi̇zi̇m Bu Şarki

Eğer Gi̇deceksen 
Bi̇tti̇ Di̇yeceksen
Eğer Gi̇deceksen 
Veda Edeceksen 
Bi̇tti̇ Di̇yeceksen 
Canimi Canimi Alip Da Gi̇t 

Sensi̇n Tek Umudum 
Sensi̇n Mutluluğum 
Seni̇ Canimdan Çok 
Sevi̇yor Sevi̇yor Sevi̇yorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri