Mabel Matiz Gök Nerede Şarkı Sözleri

Mabel Matiz, Zoom ve DMC etiketiyle çıkardığı "Gök Nerede" albümünün çıkış parçasını bizlerle netd aracılığı ile buluşturdu. Adını albümün adından alan gök nerede parçası her mabel matiz parçası gibi eşsiz olmuş ve klibinin derin anlamlar içerdiği görülebiliyor. Özellikle son zamanların trendi monnequin challenge videolarını anımsatan klibi ile birlikte gök nerede şarkı sözlerini sitemize an itibariyle ekledik. Yorumlarınız mabel matiz'in son parçasına gelsin...
mabel matiz gök nerede şarkı sözleri
mabel matiz gök nerede şarkı sözü

Mabel Matiz Gök Nerede Dinle

Mabel Matiz Gök Nerede Sözleri

Kalbim Yolların Sürgünü,  Aldırma
Kararıyorum Gölgesiz Gururlarda
Sana Değil Bana Değil
Kaderimize Bu Feryat

Çareyi Bana Bul Getir
Çare Ise Sabır Dua
Kar Bürüyor Yollarımı
Kim Doluyor Kollarıma

Yağ Da Yetiş Be
Yağmurun Ağarmayan Sabahları
Yandım Aman Yar Demeden
Hangi Ödünç Kar Canıma

Yağ Da Devir Şu Dağlarımı
Görelim Gök Nerede
Hangi Sahranın Gülüyüm, Aldırmam
Kâh Arıyorum, Kahi Kayboldum Orda

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri