Nilüfer Yalnızlığa Hüküm Giydim Şarkı Sözleri

Nilüfer'in 2016 yılının sonunda çıkardığı Yeniden Yeni Yine isimli albümündeki "Yalnızlığa Hüküm Giydim" şarkısı albümün en dikkat çeken parçası oldu. Henüz bir klip çekilmese dahi 3 günde 20 bin dinlenerek potansiyelini kanıtladı. DMC etiketiyle yayınlanmış olan nilüfer yalnızlığa hüküm giydim şarkı sözlerini aşağıda bulabilir ve dilediğiniz gibi okuyabilir, ezberleyebilirsiniz. Ayrıca klip yüklendiğinde sitemizdeki yazımıza da ekleme yapılacaktır. Bol müzikli günler dileriz.
nilüfer yalnızlığa hüküm giydim şarkı sözleri
nilüfer yalnızlığa hüküm giydim şarkı sözü

Nilüfer Yalnızlığa Hüküm Giydim Dinle

Nilüfer Yalnızlığa Hüküm Giydim Sözleri

Bir gün bile sormadın derdimi
Bir gün bile hissetmedin hissettiklerimi
Yalnızca sen özelsin, yalnızca sen önemli
Yalnızca senin duyguların önde gelmeli

Hani senin Için ben her seyden değerliydim
Hani senin gözbebeğin eşsiz inci tanendim
Bak simdi ne hale geldim, yalnızlığa hüküm giydim
Hesap sorma hiç hakkın yok

Bir gün bile sormadın fikrimi
Öylesine bencilsin umurunda değil
Yalnızca sen bilirsin, yalnızca senin fikrin
Tüm dünya sanki senin ekseninde dönerdi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri