Ömür Gedik Ölümsüz Aşk Şarkı Sözleri

Ömür Gedik'in 7 Aralıkta yayınladığı "Ölümsüz Aşk" isimli şarkısı Netd kanalında yerini aldı. 12 saatte 40 bin dinlenmeye ulaşan ölümsüz aşk şarkısı için ilk gelen dinleyicilerden tepkilerin büyük çoğunluğu olumlu ve şarkı sevilmiş diyebiliriz. Doğan Music Company etiketi ile yayınlanan Ömür Gedik'in Maxi single albümünde yer alan ölümsüz aşk şarkı sözlerini aşağıya ekliyoruz. Bu parçanın klibiyle veya şarkının bizzat kendisiyle ilgili eleştirilerinizi ve teşekkürlerinizi yorum olarak yazabilirsiniz.
ömür gedik ölümsüz aşk şarkı sözleri
ömür gedik ölümsüz aşk şarkı sözü

Ömür Gedik Ölümsüz Aşk Dinle

Ömür Gedik Ölümsüz Aşk Sözleri

Sesini Duyarım En Derinden
Kokunu Alırım Her Yerimden
Hayalim Mühürlü Gözlerimde
Sıcaklığın Hala Tenimde

Ağlarım Kan Akar Gözlerimden
Kıyamam Acını Hissederken
Ne Olursun Gitme Kal Yanımda
Sensizlik Zor Bu Berbat Dünyada
Ölümsüz Aşk Buydu Gelip Bizi Buldu
Gökkuşağı Köprüsü Yolun Sonunda

Gel Desem Koşsan Sen Yine Bana
Üç Renk Birden Soldu Buralarda
Şimdi Yalnızlığın Ortasında
Bir Varsın Bir Yoksun Hayatımda

Gel Desem Sarılsan Yine Bana
Yarıda Kaldım Ben Buralarda
Ağlamak Senle Olmaktır Hala
Yoksanda Hep Varsın Hayatımda

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri