Sena Şener Bak Bana Şarkı Sözleri

Bugün netd kanalında video klibi yayınlanan Sena Şener'in yeni parçası "Bak Bana" pasaj müzik etiketi ile çıktı. Single parça olarak yayınlanan bu parça bir gün içinde 20 bin dinlenmeyi aştı ve gelecekte daha da yükseleceğinin sinyallarini veriyor diyebiliriz. Sözleri de aynı şekilde kendisine ait olan parçanın klibi için büyük emek verildiği görülebiliyor. 2015 kasım ayında çıkardığı Self Control adlı parçasıyla kendini bize tanıtan 18 yaşındaki genç yetenek Sena Şener'in bak bana şarkı sözlerini sitemizde paylaştık. Daha fazla yeni şarkılar ve sözleri için beklemede kalın...
sena şener bak bana şarkı sözleri
sena şener bak bana şarkı sözü

Sena Şener Bak Bana Dinle

Sena Şener Bak Bana Sözleri

Bak Bana Bak Bana Ne Zerre Kaldı Benden
Bak Bana Bak Bana Ne Çok Şey Aldı Benden
Sev Beni Sev Beni Istemem Başka Senden

Kim Bilir Nerdesin Bilinmez Bir Yerdesin
Sev Beni Tek Beni Öyle Sev Ki
Ama Zamanı Değil, Zamanı Değil

Gitmenin Kendimden Sana Sana Sana Sana Sana
O Bir Tepe Ben Bir Ova Koyulmuşuz Aynı Yola
O Gök Mavi Bense Kara Koyulmuşuz Aynı Dünyaya

Zaman Zaman Sorarım Neden?
Zaman Nedir Sabah Nedir?
Şimdi Gitsem Buralardan, Bunu Kim Bilir?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri