Serdar Ortaç Abi Şarkı Sözleri

16 Aralık 2016'da Teaser klibi yayınlanan Serdar Ortaç'ın "Abi" şarkısı 18 aralık itibariyle müzik marketlerde yerini alacak. Gıybet albümü dahilinde çıkardığı bu yeni çalışması, abi için beklentiler büyük. Çünkü albümdeki en güzel 3 şarkıdan biri olan serdar ortaç abi için klip çekilmesi gelecek günlerde kral tv gibi müzik kanallarında sıkça rastlayacağımız anlamına geliyor. Sözü daha fazla uzatmadan serdar ortaç abi şarkı sözlerini ve klibini aşağıda bulabilirsiniz. Sözlerini ayla çelik ile birlikte yazan serdar ortaç'a şimdiden başarılar diliyoruz.
serdar ortaç abi şarkı sözleri
serdar ortaç abi şarkı sözü

Serdar Ortaç Abi Dinle

Serdar Ortaç Abi Sözleri

Denesin Bakalım Beni Zorlamayı
Denesin Bakalım
Nasıl Vazgeçecek Bu Masal Periden
Perişan Yüreğim

Denesin Bakalım Oyun Oynamayı
Denesin Bakalım
Kim Hesap Verecek Acıyan Yüreğe
Görelim Bakalım

Aşk Bir Anda Bitmez Bende
Çok Direndim Issızlarda
Vazgeç Artık Vazgeç Sen De
Bak Şu Gönlüm Isyanlarda

Hiç Tadım Yok Aklım Yollarda
Aşk Buyurmuş Gelmiş Yani
İki Günlük Dünya Fani
Bu Saatten Sonra Abi
Benim Olan Gitmez Benden

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri