Yalın Sesinde Aşk Var Şarkı Sözleri

Yalın'ın Bayıla Bayıla albümünde yer alan "Sesinde Aşk Var" parçasına klip çekildi ve bugün itibariyle netd müzik kanalında da yerini aldı. İda ve Seyhan Müzik etiketiyle çıkan bu albümün ilk parçası tatlıyla balla idi 15 milyondan falza dinlenen bu şarkıdan sonra Sesinde Aşk Var gerçek anlamda ilk parçasına rakip olacak derecede güzel olmuş. Yayın tarihi 9 aralık 2016 olan sesinde aşk var şarkı sözlerini aşağıdan okuyabilir ve yalın'ın diğer şarkılarını sitemizde arama yaparak bulabilirsiniz.
yalın sesinde aşk var şarkı sözleri
yalın sesinde aşk var şarkı sözü

Yalın Sesinde Aşk Var Dinle

Yalın Sesinde Aşk Var Şarkı Sözleri

Aldım Başıma Belayı
İlk Günden Belli Biraz Delisin
Biraz Kendine Has Biraz Maceracı

Aldım Başıma Belayı
Yüzün Ellerin Can Yakıyor
Gamzelerin Dert Oluyor
Gidişin Dert Oluyor Hemen Dönmeyişin

Sesinde Aşk Var Bi Ben Duyuyorum
Kalbimde Taşla Yapamam Biliyorum
Sabah Olunca Çık Gel Bekliyorum

Sesinde Aşk Var Bi Ben Duyuyorum
Kalbimde Taşla Yapamam Biliyorum
Sabah Olunca Çık Gel Bekliyorum

Çık Gel Bekliyorum
İlk Sofra Kurulunca
Koş Gel Bekliyorum
Son Şarkı Duyulunca Of
Durmam Söylüyorum
Sesinde Aşk Var Bi Ben Duyuyorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri