Yıldız Tilbe Aşkım Aşkım Şarkı Sözleri

Yıldız Tilbe, Oynat albümüyle hayranlarına çok büyük bir süpriz yapmıştı ve şimdi bu albümün gözde parçası "Aşkım Aşkım" için klip çekimlerini tamamlayarak müzik kanallarındaki yerini aldı. Özdemir Müzik etiketiyle 1 Aralık 2016'da yayınlanan Yıldız Tilbe Aşkım Aşkım şarkı sözlerini sitemize ilk olarak şimdi ekliyor ve klibini de birkaç satır üstüne koyuyoruz. Şarkı şuan için 438 bin dinlenmede ve 7600 beğenisi var, daha da yükselmesi dileğiyle.
yıldız tilbe aşkım aşkım şarkı sözleri
yıldız tilbe aşkım aşkım şarkı sözü

Yıldız Tilbe Aşkım Aşkım Dinle

Yıldız Tilbe Aşkım Aşkım Sözleri

Gözlerini Çözmek Istiyorum
Sözlerini Görmek Istiyorum
Ellerimi Bırakma Istiyorum
Düşlerini Karartma Istiyorum

Zamanın Kanatları Var
Çağırsa Gelir Mi
Hayatın Sürprizleri Var
İstesem Erir Mi

Aşkım Aşkım Canım Aşkım
Benim Aşkım Nerdesin Sen
Aşkım Aşkım Benim Aşkım
Canım Aşkım Bendesin Sen

Göz Yaşını Öpmek Istiyorum
Huzuruna Ermek Istiyorum
Yüreğini Kapatma Istiyorum
Aşkımıza Kavuşmak Istiyorum

Zamanın Kanatları Var
Çağırsa Gelir Mi
Hayatın Sürprizleri Var
İstesem Erir Mi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri