Yıldız Tilbe Ruh-i Revanım Şarkı Sözleri

Yıldız Tilbe yeni yıla girerken son sürprizini yaptı ve "Ruh-i Revanım" parçasını Özdemir Müzik etiketiyle yayınladı. 29 aralık tarihinde erişime açılan ruh-i revanım şarkısı şimdiden 25 bin dinlendi bile. Kendisinin 2016 albümü de iTunes üzerinde yer alıyordu, çalışma albümden bağımsız tekli şarkı olarak çıktı. O yüzden sürpriz olarak sözünü ettiğimiz yıldız tilbe ruh-i revanım şarkı sözlerini ilk defa buradan sizlerle paylaşıyoruz. Yıldız Tilbe'nin diğer güzel şarkılarına sözleriyle birlikte aşağıdaki benzer şarkılar sekmesinden erişebilirsiniz. Şimdiden yeni yılınız kutlu olsun. :)
yıldız tilbe ruh-i revanım şarkı sözleri
yıldız tilbe ruh-i revanım şarkı sözü

Yıldız Tilbe Ruh-i Revanım Dinle

Yıldız Tilbe Ruh-i Revanım Sözleri

Göz Göze Gelince Binlerce Yıldız Yağar
Tatmadığım Duygularım Mucize Gibi
Sana Dokununca Cennet Dünyaya Bakar
Tüm Aşıklar Kutlamalı Kutsal Gün Gibi

Gün Batarken Gün Doğarken Her Vakitken Gel
Günde Bin Kez Her Görüşte Ilk Defa Gibi Gel
Bitti Derken Tam Giderken Gül Dalında Gel
Fırtınayla Yağmurlarla Her Yol Bana Gel

Karanfil Kokar Nefesin Sabahtan Serin
Gözüm Gönlümden Bağımsız Dalıyor Derin
Tenim Içerinde Canım Ruh-i Revanım
Canım Olsaydım Çıkmazdım Sende Kalırdım

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri