Zeynep Casalini Köprüler Şarkı Sözleri

Zeynep Casalini'nin yeni single çalışması olan "Köprüler" 1 saat önce netd kanalında yerini aldı. Beğeni yağmuruna tutulan bu şarkı için gelen yorumların çok büyük çoğunluğu olumlu görünüyor ve netd kanalının anasayfasında yer aldığı için dinlenme sayısının epey yükseleceğini söylememiz yanlış olmaz. Pasaj müzik etiketiyle çıkan zeynep casalini köprüler şarkı sözlerinin yazarı Çağlar Yerlikaya'dır ve beste de Nuri Harun Ateş'e aittir. Güzel bir çalışma olduğunu düşündüğümüz köprüler şarkısını dinledikten sonra şarkıyla ilgili yorum yapabilir misiniz?
zeynep casalini köprüler şarkı sözleri
zeynep casalini köprüler şarkı sözü

Zeynep Casalini Köprüler Dinle

Zeynep Casalini Köprüler Sözleri

Valizimi Hazırlarken 
Yerine Koyacak Bir Şey Bulamadım
Düşlerimi Suya Düşerken 
Kurtaracak Tek Söz Duyamadım

Daha Kapıdan Çıkarken 
Biliyordum Görüyordum
Özleyecek Kalbim Seni 
Gölgenle Beslenen Çiçekleri

Bilmek Engellemez 
Ancak Erteler Gidişleri
Köprüler Yıkılınca
Aşk Kapatır Geçişleri

Ah Nereye Kadar?
Ah Sonuna Kadar
Aşk Nereye Kadar?
Aşk Ölene Kadar...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri