Derya Uluğ Canavar Şarkı Sözleri

Okyanus şarkısıyla tanıdığımız Derya Uluğ, yep yeni bir çalışma olan "Canavar" ile geliyor. DMC etiketiyle çıkacak olan canavar parçası Derya Uluğ'un tekli olarak çıkardığı bir parça, yani herhangi bir albüme dahil değil. 11 Ocak tarihinde 12 saniyelik tanıtım videosu yayınlanan derya uluğ canavar şarkı sözlerini sizlere sunuyoruz. Diğer güncel şarkıları da sitemizden sözleriyle birlikte takip edebilirsiniz. İstek parçalarınız varsa yorumlarınızda yazabilirsiniz, sevgiler.
derya uluğ canavar şarkı sözleri
derya uluğ canavar şarkı sözü

Derya Uluğ Canavar Dinle

Derya Uluğ Canavar Sözleri

Şimdi Beni Beğenmez Olmuş
Bana Yüz Çevirip Gururlu Dursun
Bırak Bakmasın Isterse Sussun
Ensem Ona Dönük Oraya Konuşsun

Ne Iyi Büyüttüm Besledim
Güzel Bir Nankör Yetiştirdim
Elime Sağlık Ben Ne Halt Ettim
Kendime Bir Canavar Edini Verdim
Bana Mı Aferin, Yoksa Ona Mı?
Koynumdaki Hayin Yılana Mı?
Utanmaz Olan O Alem Duysun
O Canavar Benim Şah Eserim
Hazır Mısın?

Şimdi Beni Beğenmez Olmuş
Bana Yüz Çevirip Gururlu Dursun
Bırak Bakmasın Isterse Sussun
Ensem Ona Dönük Oraya Konuşsun

Yorumlar

  1. Bence çok güzel

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir şarkı (derya uğlu harikasın)

    YanıtlaSil
  3. harika bence hem şarkı sözünde çok iyi imalar var bazılarına ....sjsj

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri