Feride Hilal Akın Biliyorum Şarkı Sözleri

Feride Hilal Akın 2017 yılında çıkardığı ilk parçası "Biliyorum" ile kendi kanalında yerini aldı. Resmi kanalının takipçisi neredeyse 200 bine ulaşan güzel sanatçının söz ve müziği gaye su akyol'a ait olan biliyorum parçasını okuması ilgi gördü. 7 Ocak'ta yayınlanan ve çıktığı ilk gün 33 bin dinlenmeye ulaşan feride hilal akın biliyorum şarkı sözlerini sizin için www.sozlerisozu.net sitemizde paylaşıyoruz. Yeni feride hilal akın şarkıları çıktıkça sitemizden ulaşabilirsiniz.
feride hilal akın biliyorum şarkı sözleri
feride hilal akın biliyorum şarkı sözü

Feride Hilal Akın Biliyorum Dinle

Feride Hilal Akın Biliyorum Sözleri

Koşarak geldim
Kaçarak gidiyorum
Köşkünde yer yok bana
Yeni yeni anlıyorum

Bitmiş bütün cümlelerin
Yosunlu ruhum, akıyorum
Konuşma, hiç lüzum yok
Her şeyi duyuyorum

Rakıyı sensiz içeyim diye
Köprüyü yalnız geçeyim diye
Küllenip biteyim diye
Sevdirdin kendini biliyorum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri