Gözde Mukavelat Bir Dilek Tut Şarkı Sözleri

5 gün önce netd müzik kanalında rastladığımız Gözde Mukavelat'ın "Bir Dilek Tut" parçası epey hoşumuza gitti.DMC etiketiyle çıkardığı 12 Kalp albümündeki çıkış parçası şimdiden 139 bin dinlendi bile. Türk Kalp Vakfı için hazırladığı bu albüm son zamanlarda çok konuşuldu. Biz de sitemizde Gözde mukavelat bir dilek tut sözlerini klbiiyle birlikte paylaşmak istedik. Bir Dilek Tut parçası aslında İzel'e ait ancak şarkı sözünün bestecisi yani yazarı Sezen Aksu'dur.
gözde mukavelat bir dilek tut şarkı sözleri
gözde mukavelat bir dilek tut şarkı sözü

Gözde Mukavelat Bir Dilek Tut Dinle

Gözde Mukavelat Bir Dilek Tut Sözleri

Mutlu Aşk Yoktur, Sevenler Ateşe Yürür Bile Bile
Bir Dilek Tut Bari Benim Için Sadece Huzur Dile

Hadi Bi Güzellik Yapta Efendi Gibi Git Yoluna
Git Istediğini Sev Istediğini Al Koynuna

Aşk Değil Bu Can Çekişmek Ne Uğruna
Nihayet Demir Attım Kalbi Kırıklar Koyuna

Mutlu Aşk Yoktur Sevenler Ateşe Yürür Bile Bile
Bir Dilek Tut Bari Benim Için Sadece Huzur Dile

Dün Sabah Saksılara Sakız Sardunya Ektim
Sigarayı Bıraktım, Temiz Havayı İçime Çektim

Resimlerimize Baktım Bi Sade Kahve Içtim
Düşündüm Ki Dünyaya Gelirken De Tektim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri