Mehmet Erdem Hepsi Benim Yüzümden Şarkı Sözleri

Mehmet Erdem'in Sony Music Turkiye etiketiyle yayınladığı "Hepsi Benim Yüzümden" parçasının ilk etapta tanıtım klibi ardından full olarak çıkması gözlerden kaçmadı. Mehmet Erdem 2013 yılında yaptığı acıyı sevmek olur mu şarkısıyla tüm Türkiye'de hatrı sayılır oranda bir hayran kitlesi elde etmişti. Ancak birçok eski takipçisi SINIF isimli dizide söylediği herkes aynı hayatta parçasıyla Mehmet Erdem'i tanımıştı. Lafı daha da uzatmadan hepsi benim yüzümden şarkı sözlerini paylaştığımızın haberini veriyoruz. Ek olarak şarkıyı aşağıdan dinleyebilir ve yorumlayabilirsiniz.
mehmet erdem hepsi benim yüzümden şarkı sözleri
mehmet erdem hepsi benim yüzümden şarkı sözü

Mehmet Erdem Hepsi Benim Yüzümden Dinle

Mehmet Erdem Hepsi Benim Yüzümden Sözleri

Hayaller Kurarım Dalarım Uçsuz Bucaksız
Bilir Ama Susarım Sanırım Yoktur Imkansız
Ve Sonra Bir Gece Vakti Bakarım Uyku Kaçmış Elimden
Hepsi Benim Yüzümden
 
Sabırdan Kaleler Kurarım Uçsuz Bucaksız
İster Ama Kaçarım Aşklarım Belli Zamansız
Yalandan Şarkılarla Avunurum Işte Gitmiş Elimden
Hepsi Benim Yüzümden

Şimdi Tutmuş Diyorlar Ki Ne Istersin Hayattan
Ben De Sustum Söylemem Ki Seyrederim Uzaktan
Yine Oldu Yine Doldu Yaşla Gözlerim
Hepsi Benim Yüzümden

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri