Norm Ender - Deli Şarkı Sözleri

Norm Ender'in resmi VEVO hesabından yayınladığı "Deli" adlı şarkısı an itibariyle youtube trend videolar listesinde ilk sıradadır. 2 gün içinde 1 milyon 751 dinlenme ve 76 bin beğeniye ulaşan bu güzel şarkıyı sözleriyle birlikte sizlere sitemizde sunuyoruz. Bildiğiniz gibi çok uzun zamandır yeni bir şarkı çıkarmayan Norm Ender, Aura adını verdiği albümünü geçtiğimiz aylarda duyurmuştu. Kısa süre içinde de deli adlı çıkış parçasını klibiyle birlikte yayınladı. Lafı daha fazla uzatmadan norm ender deli şarkısının sözleriyle ve klibiyle sizleri baş başa bırakıyor ve yorumlarınızı merakla beklediğimizi belirtiyoruz.
norm ender deli şarkı sözleri
norm ender deli şarkı sözü

Norm Ender Deli Dinle

Norm Ender Deli Rap Sözleri

Norm Life Bebeğim!
Kes Lan Rap’in Tanrısı Geri Döndü
Bu Sesten Alayınızın Başı Döndü
Ve Es Len Hint Fakiri Bu Neyin Havası
Beslen Bende Beyin Fırtınası

Kaç Lan Fay Hattında Felsefesi
Punchline Bu Rap’imin Her Zelzelesi
Boş Meydana Kafadan Atıyor Efesi
Hoş, Laf Atan Kabadan Alıyor Nefesi

Feyz Al Diyene Yanıt Merkezden
Zevk Al Geç Geliyorum Herkesten
Zarları Salla Ve Bunu Yapmalısın
Beni Geçmek Için On Üç Atmalısın

Toy Toy Fanları Dinlesin Heyhat
Boy Boy Dansöz Piyasada Vah Vah
Bana Da Bir Dörtlük Yazın Ama Dikkat
Dilime Düşenin En Son Sözü Allah!

Basbayağı Gizli Bilgi Bu
Dur Biraz Şok Olayım
Ben Bunu Sanki Bilmiyorum
Bana Dediler Deli Deli Deli

King Is Back Homie Sonsuza Dek
Ve Eser Sayım Size Keser Sapı Gibi
Kaçı Tatmin Eder Seni Sayı Sayıcı
Nicelik Geçicidir Nitelik Kalıcı

Cinsini Sevdiğim Cinsine Çekiyor
Bir Gazete Küpürü O Ezik Başları
Bak Beni Silemeyen Herkes Karalar
Türkçe Rap'in Bedelli Ortaçları

Nasılsın Tatlım Böyle İyi Mi
Çocukça Yalanları Kes Homie Baydın
Sözde Duyar Kasan Tayfanızda
Herkes Aydın Ama Kuşum Aydın

Bırakın Artık Yeteneğiniz Yok
Siz Rap Yapacaksınız Da Ben Göreceğim
Sakın Beni Tupac Gibi Vurmayın
Ben Sizi Zaten Seve Seve Öleceğim

Basbayağı Gizli Bilgi Bu
Dur Biraz Şok Olayım
Ben Bunu Sanki Bilmiyorum
Bana Dediler Deli Deli Deli

Basbayağı Gizli Bilgi Bu
Dur Biraz Şok Olayım
Ben Bunu Sanki Bilmiyorum
Bana Dediler Dali Dali Dali

Yorumlar

  1. Norm en deri bu güzel şarkısı dolayı dan tebrik eder ve sizlere teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri