Nuri Harun Ateş Dan Dan Şarkı Sözleri

Nuri Harun Ateş'in çok eski (2012) şarkılarından olan "Dan Dan" için 2017 yılında klip çekildi. Netd kanalında görüp sizlerle paylaşmak istediğimiz dan dan şarkısının klibi gayet kaliteli olmuş. Kafası karışık kontrtenor albümü ile birlikte çıkardığı bu yeni parçası DMC etiketiyle müzik marketlerde yerini aldı. Youtube'de aynı zamanda birçok olumsuz yorumla da karşılaşan nuri harun ateş dan dan şarkı sözlerini sizlerle paylaşmak istedik. Özellikle gülşen'in dan dan şarkısıyla karıştırılan parça sadece isim olarak benziyor. Şarkıya yorumlarınızı bekliyoruz.
nuri harun ateş dan dan şarkı sözleri
nuri harun ateş dan dan şarkı sözü

Nuri Harun Ateş Dan Dan Dinle

Nuri Harun Ateş Dan Dan Sözleri

Çok Genç Yaşlardayken Biz
Nasılda Beni Severdi
Dünya Bile Yıkılsa
Vazgeçmem Senden Derdi

Dan Dan Nedir Bu Ses
Dan Dan Imdat Nefes
Dan Dan Herşey Bitti
Dan Dan Hem Vurdu Hem Gitti

Yıllar Geçti Aradan
Yardım Etti Yaradan
Döndü Geldi Yalvardı
Artık Çok Geç Kalmıştı

Dan Dan Vurdum Onu
Dan Dan Aşkın Sonu
Dan Dan Bir Kurşundu
Dan Dan Ağladım Sonradan

İşte Dünya Böyledir
İntikam Bu Söyletir, Hey

Hey Diyorum Duymuyor
Pişman Oldum Gelmiyor
Şaka Yaptım Dedikçe
Beni Hiç Dinlemiyor

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri