Onyedi - Kalbime Attım Gitti Şarkı Sözleri

Onyedi tarafından 2017 yılında yayına alınan "Kalbime Attım Gitti" şarkısı tüm Türkiye'de rekor üstüne rekor kırıyor. Dün yayınlanan bir parça ve şimdiden 1.5 milyon dinlenmeye ulaşmış ve muhtemelen 1 ay içinde 20 milyon barajını da aşacak gibi görünüyor. Onyedi'nin 1998 isimli albümünde yer alan kalbime attı gitti parçası netd müzikte yayınlandı. Şarkı Arjantin, Meksika, Güney Kora gibi ülkelerde de youtube trend şarkılar listesine girmiş ve ilginç bir şekilde şarkının youtube yorumları da genelde yabancılara ait. Onyedi kalbime attım gitti şarkı sözlerini aşağıda bulabilirsiniz. Yorumlarınızı merak ediyoruz, şarkıyı nasıl buldunuz?
onyedi kalbime attım gitti şarkı sözleri
onyedi kalbime attım gitti şarkı sözü

Onyedi Kalbime Attım Gitti Dinle

Onyedi Kalbime Attım Gitti Sözleri

Kalbime Kalbime Kalbime Attım Gitti (2x)

Denedik Her Çareyi Olmadı
İnancın Az Da Olsa Kalmadı
Son Nefesim Olsa Da Aşk Olur Mu Savaşmadan
Yer Yerinden Oynasa Unutmadım Unutamam

Hadi Gel Kalbimi Gör Sonsuza Kadar
Orada Sen Benimsin, Ben Senin
Kalbime Kalbime Kalbime Attım Gitti (2x)

Senin Kafanda Biz Çok Farklıyız
Uğraşmaya Gerek Yok Olmayız
Ama Gel Kalbimi Gör Sonsuza Kadar
Orada Sen Benimsin, Ben Senin

Kalbime Kalbime Kalbime Attım Gitti (2x)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri