Sezen Aksu - Benim Karanlık Yanım Şarkı Sözleri

Bomba gibi bir albümle 2017 yılına merhaba diyen Sezen Aksu'dan şarkı paylaşımlarına "Benim Karanlık Yarım" ile ara vermeden devam ediyoruz. Büyük ilgi uyandıran biraz pop biraz sezen albümü resmi Sezen Aksu youtube kanalında full olarak erişilebilir ve dinlenebilir durumda. Albümdeki öne çıkan parçalardan olan benim karanlık yanım şarkısı ise sözleriyle birlikte sitemizde paylaştığımız 5. Sezen Aksu parçası oldu. Albümün ilk olarak hangi şarkısına klip çekileceği ise hala merak konusu. Yorumlarınızı bekliyoruz.
sezen aksu benim karanlık yanım şarkı sözleri
sezen aksu benim karanlık yanım şarkı sözü

Sezen Aksu Benim Karanlık Yanım Dinle

Sezen Aksu Benim Karanlık Yanım Sözleri

Hiçbiriniz Bilmezsiniz
Görmezsiniz Karanlık Yanımı
Kaç Suçtan, Cezadan Sanık
Saklandığımı 
Çok Eski Tarihlerden
Bütün İnsanlık Günahlarını
İşlemişim, Hala İşliyorum
Kopara Kopara Canımı 
Geldim Defalarca
Gittim Defalarca
Kaç Bahçe Kuruttum Bilmem
Yüzleşmedim Yıllarca 
Kıydım Defalarca
Kırdım Defalarca
Kaç Kalbi Yordum
Kaç Aşkı Vurdum
Ama Mahvoldum Unutulunca 
Bak Gözüme Gör Kendini
Koyu Kopkoyu Asfalt Rengini
Söyle Neyi Arıyorsun
Hangi Tartıya Göre Dengini 
Cennet De Cehennem De
Melek De Şeytan Da Bende
Hadi Bul Bakalım, Göster Bana
Farkımız Nerde

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri