Sezen Aksu - Koca Kıçlı Şarkı Sözleri

Sezen Aksu'nun 2017 albümü herkesin bildiği gibi Spotify ve Itunes üzerinden yayınlandı. Aynı zamanda "Koca Kıçlı" şarkısı da dahil olmak üzere albümün tüm parçaları sezen aksu'nun kendi kanalından dinlenebilir durumda. Biz de oradan görüp koca kıçlı şarkısını sözleriyle birlikte sitemize ekledik. Albümün diğer parçalarını sözleriyle birlikte sitemizde bulabilir, dinleyebilir veya şarkı sözlerini okuyabilirsiniz.
sezen aksu koca kıçlı şarkı sözleri
sezen aksu koca kıçlı şarkı sözü

Sezen Aksu Koca Kıçlı Dinle

Sezen Aksu Koca Kıçlı Sözleri

Neredesin Be Adam
Kaç Gece Oldu
Nerede Söndürdün Feneri Yine,
Nerede

Seni Sokak Süpürgesi
Yine Unuttun Adresi
Elim Kolum Bağlı 
Ayrılmak Yok Adetimizde

Ne Hayallerim Vardı
Bir Türk Filmiydi
Sözüm Ona Parlak Istikbalim
Lafta Kaldı

Küfürbaz Oldum 
Oyunbaz Oldum
Eni Konu Akşamcı
Yine Şişeyi Masaya Koydum

Ooff Kader Of
Ooff Yeter Of

Diyorlar Ki Dudular 
Kızım, Alana Kadar 
Bir Hayra Açın Ağzınızı
Kelimelerin Gücü Var

Ne Çok Biliyorsunuz
Vıdı Vıdı Bayılıyorsunuz
E Sizin De Işiniz Bu 
Bir Nevi Çalışıyorsunuz

Sizin De Vardır Kimbilir?
Ne Hatıralarınız
Boşuna Mı Vurdu Çenenize?
Ah Ne Yandınız

Bense Resim Yapardım
Ne Güzel Şarkı Söylerdim
Koca Kıçlı, Sinirli 
Bir Kadın Oldum Apansız

Ooff Kader Of
Ooff Yeter Of

Yetmedi Bir De Çoluğu Çocuğu, Kaynanası, Görümcesi
Ebesi, Dedesi, Atası, Yedi Ceddi, Bütün Sülalesi
Çamaşırı, Bulaşığı, Temizliği, Fazla Mesaisi
Oyy Ben Miydim O Anacığının Kuzusu, Birtanesi

Mutsuzum Mutsuz
Ev Kadını Umutsuz
Oynatın Beni Dizilerde
Lazımsa Bir Huysuz

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri