Zara Seni Yazdım Kalbime Şarkı Sözleri

Zara'nın son baş yapıtı "Seni Yazdım Kalbime" Poll Production kanalında 4 Ocak 2017 tarihinde paylaşıldı. Türk müziğinin en güçlü kadın seslerinden olan Zara'nın yeni paçasını sizlerle paylaşmak istedik. 1 gün gibi bir süre içinde 23 bin dinlenmeye ulaşan Zara seni yazdım kalbime şarkı sözlerini bilmek istersiniz diye şarkı sözü sitemizde paylaştık ve arşivimize ekledik. Aynı zamanda klibini de aşağıdan izleyebilirsiniz. Zara'nın bu son parçası hakkında ne düşünüyorsunuz? Beğendiniz mi?
zara seni yazdım kalbime şarkı sözleri
zara seni yazdım kalbime şarkı sözü

Zara Seni Yazdım Kalbime Dinle

Zara Seni Yazdım Kalbime Sözleri

Solmadan Gel Artık Aşkımın Gülü
Olsa Da Konuşsa Kalbimin Dili
Küçücük Dünyamda Bir Bilsen Seni
Görünmez Yazıyla Yazdım Kalbime

Böyle Bir Aşk Görülmemiş Dünyada
Ne Geçmişte Nede Bundan Sonrada
Arasalar Bulamazlar Rüyada
Göremezler Seni Yazdım Kalbime

Nasıl Sevgiliymiş Göründe Bakın
Sevgilim Seninle Buluşmam Yakın
Unuttum Desem De Inanma Sakın
Anılarla Seni Yazdım Kalbime

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri