Ayşegül Aldinç - Yüksek Sadakat Aşk Gelince Şarkı Sözleri

Ayşegül Aldinç ve Yüksek Sadakat'in ortak çalışması "Aşk Gelince" netd müzikte bir gün içinde 121 bin dinlenerek yeni bir rekora imza atıldı. 2 gün önce teaser'i yayına alınan ve birçok kişi tarafından merakla beklenen aşk gelince şarkısı 9 şubatta sevenleriyle buluştu. Durum Leyla, Seni Sevmek Var Ya, Bir Tek Gördüğüm gibi şarkılarıyla akıllara kazınan Ayşegü Aldinç ve Aşk Durdukça, Belki Üstümüzden Bir Kuş Geçer şarkılarıyla Türk rock müziğinin eşsiz grubu Yüksek Sadakat'in bir araya gelmesiyle iyi bir müzik eseri ortaya konmuş. Aşk gelince şarkısını her zaman olduğu gibi sozlerisozu.net farkıyla ilk olarak şarkı sözleriyle birlikte sitemize eklemiş bulunuyoruz. Aşağıdan erişebilirsiniz.
aşk gelince şarkı sözleri
yüksek sadakat - ayşegül aldinç aşk gelince şarkı sözleri

Ayşegül Aldinç - Yüksek Sadakat Aşk Gelince Dinle

Ayşegül Aldinç - Yüksek Sadakat Aşk Gelince Sözleri

Ah Yapamadım
Söz Verdim Ama Yine Tutamadım
Yerimde Duramadım
Ders Verdim Ama Kendim Almadım

Ah Olmuyor
Ben Burda O Orda Ağlıyor
Yine De Dinmiyor
Gözyaşıyla Ateş Sönmüyor

Kul Ne Yapsın Aşk Gelince
Aşk Çok Keskin Zırhım Ince
Güneş Bile Yeterince
Isıtmıyor O Gidince

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri