Elif Altıntaş Unut Beni Şarkı Sözleri

Kılıç Müzik etiketi ile büyük bir sürpriz şarkı olarak yayınlanan "Unut Beni" Elif Altıntaş'ın 2017 yılında çıkardığı ve çıktığı günde 60 bin dinlenmiş bir yapımdır. "Senin Hallerin" adını verdiği albümü 2017 yılına damgasını vururken kliplendirdiği unut beni şarkısı da Zaraya Gidem, Leylo Leylo şarkıları kadar ilgi gören Elif Altıntaş'ın bu yeni şarkısını sitemizde paylaşmak istedik. Şarkı sözleriyle birlikte eklediğimiz unut beni şarkısı için yorumlarınızı merakla bekliyoruz.
elif altıntaş unut beni şarkı sözleri
elif altıntaş unut beni şarkı sözü

Elif Altıntaş Unut Beni Dinle

Elif Altıntaş Unut Beni Sözleri

Sen Bitirdin Gönlümde Bu Sevdayı
Sen Açtırdın Kapanmaz Nu Yarayı
Pişman Olup Geri Dönsen Ne Yazar
Sana Dönmem Senle Açtım Arayı

Unut Beni Unut Beni Sen De Unut (2x)
Vazgeç Artık İnadından Her Şey Bitti
Unut Beni Unut Beni Sende Unut

Bir Mazisin Sana Geri Dönemem
Tekrar Eski Acıları Çekemem
Kaybetmeden Kıymet Bilinmez Derler
Sen De Nasıl Unutursun Bilemem

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri