Emre Kaya - Aşk Diye Soludum Şarkı Sözleri

DMC etiketi ile 2017 yılındaki ilk şarkısı olan "Aşk Diye Soludum" parçasını yayınlayan Emre Kaya, kısa sürede trend şarkılar listesine girmeyi başardı. Yapboz, Dın Dın, Esaret şarkılarıyla hafızalarımıza kazınan baş yapıtlara imza atmış ve şimdi de aşk diye soludum şarkısı ile bu güzel eserleri arasına yenisini ekliyor. Sizlerle sitemizde bu güzel parçanın şarkı sözlerini paylaşmak istedik, henüz klibi yok ancak 2-3 güne netd kanalında yayınlanır diye tahmin ediyoruz. Yayınlandığında konumuzu güncelleriz, bol müzikli günler.
emre kaya aşk diye soludum şarkı sözleri
emre kaya aşk diye soludum şarkı sözü

Emre Kaya Aşk Diye Soludum Dinle

Emre Kaya Aşk Diye Soludum Sözleri

Dur, Bu Nasıl Acıtan Ağır Sözler
Dur, Biteceğine Başa Dönsek Yine
Dur, O Ilk Ateşi Yakan Öpüş Unutulur Mu?

Dur, Yaşanası Daha Bir Ton Şey Var
Dur, Çözülemeyecek Olan Neydi?
Dur, Hani Hiç Bitmezdi, Bitmezdi, Bitmemeliydi

Tabi Doydun İstediğini Aldın
Bana Doydun Kaç Kere Beni Kendi Yerine Koydun
Hiç Yokmuşum Gibi Davranıp Durdukça
Ben De Acıyı Aşk Diye Soludum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri