Fatma Turgut Yıllar Sonra Şarkı Sözleri

En son Model grubunadan ayrılan Fatma Turgut, "Yıllar Sonra" adını verdiği yep yeni şarkısını netd müzikte yayınladı. Bu hafta vizyona girecek olan Biz Size Döneriz isimli filmin soundtrack'i olan yıllar sonra şarkısıyla kariyerine adeta yeni bir sayfa açan Fatma Turgut'u Model grubunda, pembe mezarlık, mey gibi şarkılarıyla tanıdık. Sözleri Selim Öztürk'e ait olan yıllar sonra şarkısını şarkı sözüyle birlikte aşağıda bulabilir ve okuyabilirsiniz. Sizce Fatma Turgut Model grubundan ayrılarak iyi mi yaptı?
fatma turgut yıllar sonra şarkı sözleri
fatma turgut yıllar sonra şarkı sözü

Fatma Turgut Yıllar Sonra Dinle

Fatma Turgut Yıllar Sonra Sözleri

Sarsam Sarsam Seni Kollarımda
Duysam Yine Nefesini
Hatırla Okul Günlerimizi
Ayrılmaz Bir Çifttik Senle

Şimdi Ayrıldık Ama
Hala Seviyorum, Istiyorum Seni
Yıllar Sonra, Yıllar Sonra, Yıllar Sonra
Yine Eskisi Gibi

Beraber Olalım Desem
Yine Eskisi Gibi
Paylaşsak Tüm Sevgimizi
Beraber Olalım Desem
Bir Tebessümle Çıksan Yine Karşıma

Yıllar Sonra, Yıllar Sonra, Yıllar Sonra
Yine Eskisi Gibi
Şimdi Anladım Tüm Gerçekleri
Suç Belki Bende Sakladım Sevdiğimi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri