Gülben Ergen Esasen Şarkı Sözleri

Gülben Ergen'in sevgililer gününe özel şarkısı "Esasen" DMC etiketi ile sevenleriyle buluşturuldu ve sanatçı dostlarından da tebrik mesajları aldı. Dün şarkıyı çıkaracağını twitter üzerinden duyuran Türk müziğinin başarılı sesi, esasen ile bu sevgililer gününü yalnız geçirenler için çıkarmıştır. Biz de bu son zamanların yükselen Gülben Ergen şarkısını sözleriyle birlikte sitemize ekledik ve bunun haberini veriyoruz. Şarkı şimdiden trend müzikler listesinde ilk sıraya çıktı bile. Siz takipçilerimiz esasen şarkısını beğendi mi?
gülben ergen esasen şarkı sözleri
gülben ergen esasen şarkı sözü

Gülben Ergen Esasen Dinle

Gülben Ergen Esasen Sözleri

Bana Bırak Bugünü 
Yarına Bak Mı Diyorsun?
Bir De Ben, Dünü
Kafaya Takarım Biliyorsun

Ayrıla Ayrıla Tam Koptu Zaten
Beni De Zamana Bırak Istersen
Doğma Büyüme Senleyim Esasen

Ayrıla Ayrıla Tam Koptu Zaten 
Beni De Zamana Bırak Istersen
Doğma Büyüme Senleyim Esasen

Seni Unuttu Unutuyor
Derken Uyanıyor
Hala Benim Sanıyor...

(2x)
Senin Yüreğini Bilmem 
Benimkisi Çok Fena Yanıyor

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri