Hayki B1R Şarkı Sözleri

Hayki, Gidiyorum, Sen Nesin, Pay gibi şarkılarla ün yapsa da 2017 yılında onu zirveye taşıyan şüphesiz "B1R" adlı şarkısı oldu. 23 Şubat 2017 tarihinde DMC etiketiyle dinleyicisine sunulan bir isimli şarkı 375 bin dinlendi ve doğal olarak kısa sürede youtube trend şarkılar arasına girdi. Rap müziği dediğimizde Sancak, Taladro ve Hayki'nin geldiği ülkemizde B1R gibi şarkıları hala görüyor olmak sevindirici. Single çalışma olarak sunulan Hayki B1R'in şarkı sözlerini aşağıdan okuyabilir ve klibini izleyebilirsiniz. Mutlu hafta sonları diliyoruz.
hayki b1r şarkı sözleri
hayki b1r şarkı sözü

Hayki B1R Dinle

Hayki B1R Rap Sözleri

Hey…
Beyaz Bir Altın Pamuk Adana’mdan Hediye
Tüm Dünya Aşıktır Bilirsin Van’daki Kediye
Gökteki Ay Tıpkı Bizim Kütahya’da Porselen
Güneş Doğarken İstanbul’dan Bir Başka Yükselir
Artvin’de Bal Kadar Tatlı Afyon’da Kaymak
Ne Müthiş Antalya’da Deniz Keyfi Uludağ’da Kaymak
Ya Da Erzurum’da Palandöken
Kilis’te Yorgan Diker Halkım
Zonguldak’ta Kömür Yüz Karartır
Pek Sevilir Burada Kastamonu Kır Pidesi
Veya Bir Simit Kap Otur Seyret Üsküdar’da Kız Kulesi
Mersin’de Kız Kalesi, Rize’den Çaylar
Geçtiysem Illa Içmişimdir Susurluk’tan Ayran
Ve Bayrak Dalgalanır Gülümser Çanakkale
Mardin’de Taş Evler, Her Derde Devadır Pamukkale’m
Sivas’ta Kangal Korur Köyü Edirne’de Pehlivan
Yolun Düşerse Bir Gün Tadıp Erzincan’dan Peynir Al
Denizli’den Öte Horoz Sekiz Ilden Duyulur
Bu Bizim Soframız Buyurun Hepimizi Doyurur
Huyumuz Suyumuz Bir Kazılan Kuyumuz Girme
Kıbrıs’ta Bizimle Elbet Lefkoşa Ve Girne
Hep Aynı Düştük Yere, Hep Aynı Yerde Azildik
Ne Azeri Ne Türkmen Ayrı Ne Lazı Ne Kürdü
Sen Parçala Ve Kirlet Ülkem Birliklere
Amaç Hep Bir Ağızdan Burası “yurdum” Diyebilmek

Aşık Seyrani, Mimar Sinan, Erciyes, Kayseri…
Gaziantep Türküleri Bahçalarda Mor Meni
Gel Paris’ten Şanlıurfa’m…
Topraktan Evler Ocakta Mırra Pişerken Ozanlar Mani Söyler
Sırtımda Nemrut Bir Kolum Cendere Adım Yaman
Kekik Kokar Balıkesir, Iğdır’dan Söker Şafak
Akkuş, Aybastı, Çatalpınar, Fatsa, Ordu
Tüm Sokaklarım Tozlu, Ben Diyarbakır’da Doğdum

Eğer Karadeniz’den Geçerseniz Trabzon’da Durun
Dinle İskoçya’nın Gaydasını Kıskandırır Tulum
Konya’dan Seslenir Mevlana Celaleddin Rumi
Bugün Kimse Yüz Dönmüyor Bize Nasreddin Gibi
Elazığ’da Gakkoşum Aydın’da Efe
Bende Dokuz Dağın Gücü Mermi Göğsümden Teper
Bir Tek Pir Sultan Abdal Konuşturur Bağlamayı
Bana Bir Metris Bir Malatya Hatırlatır Ahmet Kayayı
Baybur, Bolu, Ankara, Amasya Ses Ver
Samsun’da Tütün Sarıp
Karaman’da Koyun Gütsem.
Tekirdağ’da Rakı Içsem
Gümüşhane’de Kuşburnu
Hiç Görmesem De Muşu,
Anlattılar Hoş Buldum
Ardahan, Hakkari, Siirt El Kaldırın Gardaş
En Iyi Dostum Hataylı
En Kahraman Maraş
Ne Için Kavga?
Ne Için Savaş?
Bu Senin Yurdun
Sakarya, Osmaniye, Dersim Ve Burdur
Tokat’ın Boynuna Gerdanlık Yeşilırmak
Hala Kars’ın Bağrında Doksan Bin Şehit
Cudi, Silopi, Şırnak, Serhat, Seyit.
Tam 923 Ilçe 81 Şehir
İzmir’de Iç,
Kordon’da Sız.
Ayrı Keyif Tabii
Yiğit Ağrı’nin Başında Erir Mi Kar?
Sıkı Giyin.
Tam On Yıl Üstüme Geldiler Gıpta Edip.
Adım Kırklareli,
Hiç Sıkmadım Düşman Eli.
Bitliste Beş Minare
Kocaeli’m Gönlüm Gibi
Kimi Bindallı Giyer Niğde’de,
Yazma Örer Kimi.
Kazma Kürek Toprak Döver Çiftçi,
İzler Paraya Boğulan.
Keşke Şimdi Görüp Yazsa Karacaoğlan
Bu Da Azsa;
Muğla, Sinop, Yozgat, Uşak Dur!
Silah Yerine Sanat
Saz Ve Sözle Kuşan,
Vur!
Yeni Nesil
Yeni Kuşak
Yeni Alet Yeni Suça.
Gel Dedikce Geri Koşar Kul.
Zoru Başar Tut
Bütün Bu Güzellikler Senin.
Birgün Birlikteysek Eğer O Gün El Üstünde Eliz
Nevşehir’de Bir Arif Tanıdım,
Tek Maaşı Ilim, Edep,hayâ
Adı Hacı Bektaşî Veli.
Düzce, Karabük, Bartın, Yalova, Batman.
Öyle İsparta’nın Gülündeki Dikenler Her Ele Batmaz.
Yeşil Ve Mavi Kucaklaşır Giresun’da Tüm Gün
Doğanın En Masalsı Yüzü,
Kapadokya Ürgüp
Henüz Askerdim Bir Sabah Soludum Spil’i
Tüfek Çatıp Süngü Taktım,
Yere Koyarken Canımı.
Düşüp Koşarken Tanıdım Seni
Toprağında Kan’ım
Sen Ki Ben Giderken Arkamdan Bakıp
Ağlayan Kadın.
Bingöl Yada Çapakçur’da Bir Kahvede Sabahçıyım.
Aksaray Mamasın’da Olta Tutan Balıkçı.
Çorum’da Dolmacıyım Kırşehir’de Bakırcı
Ne Faşistim, Ne Gerici, Ne Bölücü, Ne Ayrımcı

Bilecik, Çankırı, Eskişehir, Kırıkkale
Koyun Koyuna Yattık Hemde Yetmiş Milyon Kere.
Çözüm Mü Kin Ve Hır?
Bakın Bizim Bu Kar Ve Kır Yarınlar Hür Ve Bir
Darılma Küsme, Gül, Sarıl Gitme Dur Kal
Akmasın Kan Kalkmasın El Ölmesin Er
Anam Görmesin Dert Bırakma Bölmesinler
Ben Neysem Öylesin Sen Çünkü Bir Yemin Ve Tövbemiz
Her Nerede Olursan Ol Bir Gönül Ve Gövdemiz

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri