İrem Derici Sana İhtiyacım Var Şarkı Sözleri

Resmi olmayan kaynaklardan çıkacağının haberini aldığımız ve kısa süre sonra çıkan "Sana İhtiyacım Var" adlı yeni İrem derici şarkısı epey beğenildi ve ilgi gördü. İrem derici aşk eşittir biz isimli single parçasıyla ülkemizde çok sevilmiş ve büyük bir hayran kitlesi kazanmıştı. 7 Şubatta Mustafa Ceceli ile birlikte Kıymetlim adlı düet parçada yer almıştı ve ilk günden 100 bin barajını aşan nadir şarkılardan olduğunun altını çizelim. Sana ihtiyacım var şarkısı ve sözleri ise sitemizde paylaşmaya değecek kalitede olduğu için siz takipçilerimize ilk olarak sitemizde sunuyoruz. Bu şarkıyla ilgili yorumlarınızı merakla bekliyor olacağız.
irem derici sana ihtiyacım var şarkı sözleri
irem derici sana ihtiyacım var şarkı sözü

İrem Derici Sana İhtiyacım Var Dinle

İrem Derici Sana İhtiyacım Var Sözleri

Karanlıklar Çökmüş Üstüme
O Dağlardan Bir Güneş Gönder Bana
Darılmazdım Böyle Kendime
İnansaydın Sen Bana Birazcık Daha

Sabret Gülüm Sabret Derken Vaktin Mi Doldu?
Hiç Sevgim Kalmadı Dersen Inanmam Asla
Koş Gel Bana Haydi Koş Gel Günler Oldu
Bunlar Gelip Geçer, Içim Sızlıyor

Dur Aman Gitme Sevgilim
Sana Ihtiyacım Var
Bu Aralar Çok Dertliyim
Sana Ihtiyacım Var

Dur Aman Gitme Sevgilim
Sana Ihtiyacım Var
Bu Aralar Kederliyim
Sana Ihtiyacım Var

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri