Kolpa - İskender Paydaş Tasma Şarkı Sözleri

Kolpa'nın 2017 yılında, İskender Paydaş ile yaptığı "Tasma" adlı düeti 1 gün içinde 100 bin dinlenme barajını aşarak bizlerden tam not aldı. DMC etiketi ile netd müzik kanalında oldukça kaliteli bir klip ile bizlere sunulan Tasma şarkısı, Gurur Benim Neyime, Beni Aşka İnandır gibi şarkılarıyla akıllarımıza kazınan Kolpa ve Gemiler, Yeni Aşk, Doktor gibi şarkıların eşsiz ismi İskender Paydaş'ın ortak çalışmasıdır.  Aşağıdan şarkının sözlerini okuyabilir ve birkaç satır aşağısından da bizlere şarkıyla ilgili yorumlarınızı yollayabilirsiniz.
tasma şarkı sözleri
kolpa - iskender paydaş tasma şarkı sözü

Kolpa - İskender Paydaş Tasma Dinle

Kolpa - İskender Paydaş Tasma Sözleri

Oo Böyle Sevda Yok
Bir Gülüşünle Çok Canlar Yakıyor
Sende Şeytan Tüyü Var
Galibi Belli Bu Oyunun

Bana Dipsiz Kuyular
Ona Buna Şuna Yar Etmem Asla
Benimsin O Kadar
Gel Geleceksen Bekliyorum
Hala Bir Başıma

Aşk Boynuma Tasma
Müptelayım O Dudaklara
O Ela Gözler Başıma Bela
Ama Yazık Değil Mi Bana

Aşkın Boynuma Tasma
Bekliyorum Hali Hazırda
Ne Bir Arama Var Ne De Sorma
Kastın Mı Var Canıma?

Ooo Böyle Sevda Yok (2x)
Ooo Valla Billa Yok

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri