Mustafa Ceceli Anmam Şarkı Sözleri

2017 yılı içinde albüm çıkaracağını duyuran Mustafa Ceceli, bugün "Anmam" şarkısı ile birlikte DMC etiketiyle albümdeki tüm şarkıları yayınladı. Satın almaya açık olan ve aynı zamanda youtube üzerinden audio olarak dinlenebilir olan bu albümdeki şarkı paylaşımımıza kaldığımız yerden devam ediyoruz. Zincirimi Kırdı Aşk albümünün en gölgede kalan şarkısı olan Anmam'ı sözleriyle ile birlikte sitemize eklemiş bulunuyoruz.
mustafa ceceli anmam şarkı sözleri
mustafa ceceli anmam şarkı sözü

Mustafa Ceceli Anmam Dinle

Mustafa Ceceli Anmam Sözleri

En Başa Dönmeye Hiç Gerek Yok
Anladım, Anladım
Giderken Bile Arkama 
Hiç Bakmadım, Bakmadım

Nelerden Vazgeçtim?
Pişman Olmadım, Olmadım
Sonunu Düşünen Kahraman Olamaz 
Korkmadım, Korkmadım

Demedim Mi Dünya Güzeli?
Aşk Bitince Bozulur Ezberi...

(2x)
Anmam Anmam Adını Bir Daha
Bakmam Bakmam Mazide Yaşanana
Yormam Yormam Ne Seni Ne Beni
Baksın Herkes Kendi Yoluna


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri