Mustafa Ceceli Can Parçam Şarkı Sözleri

Mustafa Ceceli'nin zincirimi kırdı aşk adlı albümünün 4.parçası olan "Can Parçam" an itibariyle sitemize sözleriyle birlikte eklenmiştir. Büyük umutlarla ve beklentilerle çıkan bu yeni mustafa ceceli şarkısı esenshop, iTunes ve Spotify üzerinden erişilebilir hale geldi. Sitemizde sadece şarkının ilgili video klibini ve şarkıya ait sözleri paylaşıyoruz. Diğer mustafa ceceli parçalarına da sitemizde arama yaparak ulaşabilirsiniz. Bu parçayla ilgili duygularınızı ve düşüncelerinizi yorumlardan gönderebilirsiniz.
mustafa ceceli can parçam şarkı sözleri
mustafa ceceli can parçam şarkı sözü

Mustafa Ceceli Can Parçam Dinle

Mustafa Ceceli Can Parçam Sözleri

Kalemin Günahı Yok Söz Bittiyse
Çıksın Yerinden Göz Değdiyse
Yaşanıyormuş Nefessiz Yanıyorum Ben Ateşsiz
Dualarım Dilsiz Allaha Yaşatmasın Sensiz

Can Parçam Tut Ellerimi
Sakın Bırakma Ölene Kadar
Sınıyor Hak Belli Ki Bizi
Beraber Uyuturuz Derdimizi

Ah Be Gül Goncam Gel Gir Canıma
Sakın Çıkma Geçti Diyene Kadar
Bak Gör Önümüzdeki Bahar
Unutmuş Olacağız Bu Günleri

Ömrümün Devamı Yok Sen Gidersen
O Son Günüm Olsun Sensiz Gülersem
Yaşanıyormuş Nefessiz Yanıyorum Ben Ateşsiz
Dualarım Dilsiz Allaha Yaşatmasın Sensiz

Yorumlar

  1. Albümdeki en sewdiyim şarki..çok iyi, agzina saglik....

    YanıtlaSil
  2. Çok ama çok güzel seni seviyorum Mustafa Ceceli😘😘😘

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel şarkı bu şarkıyı çok seviyorum ben

    YanıtlaSil
  4. Hayraanıyımmmmm💖💖💖💖 Her şarkısını çok seviyorum ve hemen telefona tablete yüklüyorum😂😂😂😁😍😍😍😍😍😍

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri