Mustafa Ceceli - İrem Derici Kıymetlim Şarkı Sözleri

Mustafa Ceceli'nin yeni albümündeki en iyi şarkı "Kıymetlim" İrem Derici düetiyle birlikte 14 şubat'ta resmi olarak yayınlanacağı tahmin ediliyordu ancak 7 şubatta sürpriz bir şekilde netd kanalında yerini aldı. Aslında 2016 ekim ayında halka açık bir sahnede ilk defa duyduğumuz kıymetlim şarkısını aşağı yukarı 6 ay sonra full olarak netd kanalından dinliyoruz. En son emri olur isimli parçasıyla 92 milyon dinlenme rakamlarına ulaşan Mustafa Ceceli, bu defa İrem Derici ile birlikte kıymetlim şarkısı için rekora koşuyorlar. Kıymetlim şarkısının sözleri çok önceden yayınlandığı için sitemizde geç paylaşıyor olsak da albümün tüm şarkılarını hızlıca sitemize sözleriyle birlikte ekleyeceğiz. Yorumlarınızı merakla bekliyoruz.
mustafa ceceli kıymetlim şarkı sözleri
mustafa ceceli - irem derici kıymetlim şarkı sözü

Mustafa Ceceli - İrem Derici Kıymetlim Dinle


Mustafa Ceceli - İrem Derici Kıymetlim Sözleri

Seni Benden Alamazlar
Fırtına Da Kalamazlar
Canım Canım Canım Gülüm
En Kıymetlim

Beni Sensiz Bulamazlar
Kuşlar Bile Uğramazlar
Canım Canım Canım Gülüm
En Kıymetlim

Akşamlar Ve Sabahlar
Benim İçin Hep Aynılar
Bakamam ki Ne Gerek Var
Niye Var ki Bu Aynalar
Üstümdeki Hırkada Bak

Hala Saçının Teli Var
Akıllanır Sanma Beni
Burda Hala Bir Deli Var

Başkasını Sevmemek Var
Ölüp De Hiç Görmemek Var
Bağır Çağır Söylemek Var
Kıymetlim Bana Geri Dön

Hiç Kimseyi Sevmemek Var
Ölüpte Hiç Görmemek Var
Baştan Sona Söylemek Var

Kıymetlim Bana Geri Dön
Kıymetlim Burada O Yön

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri