Mustafa Ceceli Leyla Şarkı Sözleri

Yeni şarkı paylaşımlarımıza Mustafa Ceceli'nin "Leyla" parçasıyla devam ediyoruz. 2017 yılında türk müziğine yeni bir soluk getiren Mustafa Ceceli, yeni albümüyle hayranlarından destek bekliyor. Bugün albümdeki leyla şarkısı da dahil olmak üzere tüm şarkıların bir anda yayınlanması şok etkisi yaratsa da albümdeki tüm şarkıları dinledik ve leyla parçası içlerindeki en duygusal olanı olmuş. Şarkı sözünü ve audio olarak şarkıyı aşağıda bulabilirsiniz.
mustafa ceceli leyla şarkı sözleri
mustafa ceceli leyla şarkı sözü

Mustafa Ceceli Leyla Dinle

Mustafa Ceceli Leyla Sözleri

Fırtınalar Kopuyor Başımda
İçimde Aşktan
Ben Sana Şu Kalbimi
Kaptırdım Çoktan

Gördüğüm Günden Beri
Gelemedim Kendime
Nasıl Baktıysan Öyle
Çıkmıyorsun Aklımdan

Ara Ara Oraları Bulunmaz
Sarsam Seni Sevsem Yine Doyulmaz
Aşığa Her Adres Sorulmaz
Kayboldum Yolundan
Yine Sil Baştan

(2x)
Saklanmış Canımın Içi Yine
Aradığım Senmişsin Meğer
Ben Koptum Müsaadenizle
Bu Yol Leyla'ya Gider

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri