Mustafa Ceceli - Ömrümüzün Baharı Şarkı Sözleri

Mustafa ceceli yeni çıkardığı albümünden "Ömrümüzün Baharı" isimli şarkısını Doğan Music Company youtube kanalında yayınladı. Özellikle geçen yıl çıkardığı albüme kıyasla bu yıl adeta albümündeki şarkılarla rekora koşan Mustafa Ceceli'nin hayranları da onun her zaman yanında oluyor. Sanatçıya jest amaçlı Ceceli fanları kısa sürede "Kıymetlim" kelimesini twitter'da trend topic listesine getirmeyi başardı. Sitemizde albümün tüm şarkılarını bulabilirsiniz, ömrümüzün baharı şarkı sözleri de aşağıda yer alıyor. Sözlerde eksik veya kelime hataları gördüğünüzde yorumla bildirirseniz seviniriz.
mustafa ceceli ömrümüzün baharı şarkı sözleri
mustafa ceceli ömrümüzün baharı şarkı sözü

Mustafa Ceceli Ömrümüzün Baharı Dinle

Mustafa Ceceli Ömrümüzün Baharı Sözleri

Ömrümüzün baharı birlikte geçsin (2x)

(2x)
Sen beni sev güzelim
Ben seni seviyorum

Sensiz yaşayamam 
Nefes alamam ki
Ne olur, bana gel, beni sev

Bil ki gül yüzlü yar 
Sana aşık olmuşum Neyleyeyim?
Bil ki güzlü yar
Sana aşık olmuşum Neyleyeyim?

Bil ki gül yüzlü yar 
Sana aşık olmuşum Neyleyeyim?
Bil ki güzlü yar
Sana aşık olmuşum Neyleyeyim?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ayşenur Kolivar - E Asiye Şarkı Sözleri

Gazapizm - Mualla Sözleri

Taylan Kaya - Dur Ya Da Koş Bana Şarkı Sözleri